среда, 26 декабря 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Сьогодні ми провели педраду "Підтримка учнів з різними навчальними потребами". Ми поділился на 4 групи, які обговорювали по одному питанню. Потім коментували наші думки на вікі, цікаво, але боязко натиснути щось не те:) Сьогодні ми створювали форми Створення форми для оцінювання самоспрямованості учнів у навчанні (форми оцінювання блогу, групової роботи, самооцінювання). Корегую свій план вивчення теми та вікі-портфоліо. 
Я погоджуюсь із твердженнями, що вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Я переглянула пункт плану, що стосується диференційованого навчання та внесла деякі зміни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий